Messy
A neurotic sex comedy follows Stella, a promiscuous love addict, who moves to New York City after a devastating breakup. A woman who should’ve already come of age, Stella explores the full spectrum of emotionally unavailable men the city has to offer, capturing the millennial female experience in all its cringe, comedy, and quiet longing. Through all the chaos and disappointing romantic dalliances, she ultimately yearns for connection, identity, and meaning.