Mestrinho - Da Pá Virada Sessions
Accordionist Mestrinho performs with Cainã Cavalcante on guitar, Alex Buck on drums, and Carlinhos Noronha on bass. They combine the subtle rhythms of Brazilian music with the leader's instrumental virtuosity.