My Friend Dahmer
Jeffrey Dahmer murdered 17 men and boys in the American Midwest, becoming one of history's most infamous serial killers. This is the story before that story. Jeff is an awkward teenager struggling to make it through high school with a family life in ruins. His bizarre behavior at school attracts unexpected friends, a group of band-nerds who form The Dahmer Fan Club, headed by Derf Backderf. But as they near graduation, Jeff's depravity continues to take hold, and he spirals further out of control.