Michael Franti & Spearhead - Live In Sydney
This energetic, 10-song performance from the Hordern Pavillion in Sydney, Australia is a testament to Michael Franti and Spearhead's global appeal. Since the beginning of his career, Franti has grown from an angry, young political rapper to an artist who has fused his social unease and desire for change with his love for old-school RandB, soul and hip hop. This performance will leave you with a...