Midnight Son
Something is happening to Jacob. Sunlight wreaks havoc on his skin and he’s developing a hunger for human blood. When he falls in love with a beautiful bartender, his loneliness comes to an end. But his condition is worsening, forcing him to stalk the streets for prey and making him the prime suspect in a series of grisly murders.