Mifune: The Last Samurai
Toshiro Mifune, one of the true giants of world cinema, stumbled upon his movie career on accident, making 16 remarkable films with director Akira Kurosawa during the Golden Age of Japanese Cinema. Together they thrilled audiences and influenced filmmaking around the world.