Missing Persons
Two grizzled war veterans kidnap a construction worker who starts posing on the Internet as a wounded soldier. After he is forced to participate in a makeshift boot camp, the two veterans turn up missing and the department of defense starts to investigate the strange disappearance, which suddenly carries interstellar consequences.