Mistress Dispeller
In China, a new industry has emerged devoted to helping couples stay married in the face of infidelity. Wang Zhenxi is part of this growing profession and is hired to go undercover and break up affairs by any means necessary; a ""mistress dispeller."" Offering strikingly intimate access to a real, unfolding love triangle, Mistress Dispeller documents all sides of what is usually kept behind closed doors. As Teacher Wang attempts to bring a couple back from the edge of crisis, sympathies shift between husband, wife and mistress while emotion, pragmatism and cultural norms collide in this spellbinding look at modern love.