M/M
A foreign city, a new identity – Matthew has left Canada behind and is looking for a sense of belonging in Berlin. But instead of arriving in the vibrant metropolis, he remains an outsider. When he meets Matthias, a confident Berliner, a fascination develops that soon becomes an obsession. Matthew begins to imitate Matthias, changing his appearance and becoming more and more immersed in his life.