Mo' Money
You can never be too rich...or too funny. Comedian Damon Wayans (TV's "In Living Color," The Last Boy Scout) brings his rogue's gallery of outrageous characters to this action-filled comedy about a con artist who tries to go straight, but keeps getting pulled in the wrong direction.