Moby Doc Moby Doc
A surrealist biographical documentary narrated by Moby as he reflects on his turbulent personal life and iconic music from underground punk bands to chart-topping solo artist, and from struggling addict to vegan activist. Featuring interviews with David Lynch and David Bowie, along with extraordinary concert footage, Moby Doc is an unvarnished look at an artist who has sold more than 20 million albums.