Modern Persuasion
A modern telling of Jane Austen's "Persuasion." Wren Cosgrove is a happy, single, and self-confessed workaholic who, after rising to the top of the corporate ladder, finds herself coming home every night to her cat. When her firm is hired by Owen Jasper, "the man who got away," long-lost feelings are stirred, giving Wren a second chance at true love.