Modern Warriors
Over 80 of the world's greatest martial artists demonstrate techniques and discuss philosophy in this fascinating account of the martial arts phenomenon and its increasing global popularity. See rare footage of some of the world's greatest kick boxers. Witness the stars training and analyze their techniques. Discover what separates the sports styles and the spiritual style of martial arts.