Mondriaan Jazz 2017: FORQ
Forq is an instrumental quartet with an aggressive sound and a penchant for sonic exploration. The band pushes further down the sonic rabbit hole with their stunning music. This concert was filmed during Mondriaan Jazz Festival 2017, The Hague.