Monster Party
Three small-time thieves specializing in home burglary pose as caterers for a fancy dinner party at the Malibu mansion of the extravagantly wealthy Dawson family. But their plan for the perfect heist goes horribly wrong when they discover that the Dawsons and their guests are actually a support group of recovering serial killers. When one of the addicts can’t resist the urge to attack, this simple cash grab becomes an all-out battle for survival where no one is safe.