Moon Water
In this captivatingly beautiful performance from 2008 at the National Theater in Taipei, the acclaimed Cloud Gate Dance Theatre of Taiwan presents Moon Water. The work of celebrated Taiwanese dancer and choreographer Lin Hwai-min merges the art of dance and Tai Chi to the beautiful melodies of nine suites of Bach’s Suites for Solo Cello.