More of Me
Take a glimpse into the process behind Tony Succar’s Latin Grammy winning album, Mas de Mi. See Tony from his roots producing in a garage, to his rise to fame taking home two Latin Grammys for Mas de Mi. This immersive musical experience featuring eleven award-winning guest artists conveys the talent, passion, dedication, and sacrifice that drives Tony and defines him as a star in Latin music.