Mosley
A family of four-legged creatures known as “thoriphants” work as beasts of burden for Simon, a bitter farmer living on an isolated plot of land. One night, the thoriphant Mosley and his young son, Rue, discover a cave with ancient drawings— creatures just like themselves, only these have hands and walk upright. The discovery prompts Mosley to embark on a dangerous quest to find what happened to his ancestors and perhaps realize his own true nature.