Mount Chiak
Five members of the mountain bike club, Sangaja. To ride a mountain bike, we head to Chiaksan Mountain, where Min-joon's Uncle villa is located. After arriving at Chiaksan Mountain and enjoying the ride, strange things began to happen to the party.... And something unidentified chasing them. A desperate survival game for Sangaja's party to survive on Chiaksan Mountain begins.