MPB Sessions - Verônica Ferriani
Verônica Ferriani is a Brazilian singer and songwriter recognized for her powerful voice and distinctive musical identity. Her career spans a variety of styles within MPB (Brazilian Popular Music), and she stands out for the intensity and emotion of her performances. In her shows, Verônica presents a mix of works inspired by personal experiences, tributes to her major influences, and selections...