Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie Mr. Monk's Last Case: A Monk Movie
In this follow-up movie, Monk - a brilliant San Francisco-based detective with obsessive-compulsive disorder, returns to solve one last, very personal case involving his beloved Stepdaughter Molly, a journalist preparing for her wedding.