Mr. Zoo: The Missing VIP Mr. Zoo: The Missing VIP
Top National Intelligence Service agent Mr. Zoo injures his head while on a mission protecting a VIP – a Chinese panda named Ming-ming from a group of terrorists. As a result of the accident, he suddenly possesses a strange ability to communicate with animals. Mr. Zoo then realizes that the only witness to the kidnapping may be a retired military dog named Ali. Although he hates animals, he and Ali soon become unlikely partners to rescue Ming-ming.