Mujhse Dosti Karoge!
What would you do if the one you loved was not actually the one you loved. What would you do if your best friend was in love with the one you love. What would you do if your best friends are sacrificing their love for you. Meet Raj, Pooja and Tina - 3 best friends thrown into a situation that time, letters, love and separation have created for them. Friendship. Beginning of every relationship ends in love. And love. Well it can have only 2 ends. A happy and a sad one. Or can there be a third ending for these three friends.