Murder Below Deck
When Lauren gives up the corporate life and a cheating boyfriend, she joins her best friend from college working aboard a luxury yacht in the South Pacific. As her first voyage sets sail, she falls for entrepreneur Mark but things take a dark turn when he's revealed to be already engaged and his fiancée mysteriously disappears while the yacht is at sea.