Murder Motel
Tonya, a beautiful African American trans woman, gets stranded in the outskirts of Los Angeles and meets Mickey, a Neo Nazi low-level meth dealer. To their surprise, they find themselves falling in love while dodging a group of ruthless drug dealers. During a 72-hour race against the clock, Tonya and Mickey learn that on the road to redemption, their darkest secrets must first come to light.