Mutant Chronicles
It's the year 2707. Earth's natural resources have all but been exhausted by mankind. Battles rage for the remainder between the competing Corporations. During one such battle the seal is broken and awakens an ancient and deadly machine that was once defeated thousands of years ago. The order that awaited its return must now lead a small group of soldiers to destroy it once and for all.