My Favorite Wedding
A Hallmark Channel original movie. Potential Northwestern fellow Tess Harper lasers through her best friend’s wedding planning like the star doctor she hopes to soon become. In fact, Tess puzzles through any problem – provided it’s not her own. When she meets divorce lawyer and groom’s best friend, Michael, Tess maneuvers around him like a gurney in the emergency room until she discovers this best man has a few moves of his own.