My Name Is Maya
After a tragic event, two young sisters, Niki, a teenager, and Alice, only 8, end up at the social services. Determined to stick together, they run away. The town where they have always lived, suddenly becomes an unknown place, where they meet different kind of people. Among them, punks, street artists and podium dancers. This initiation trip will change Niki and Alice's lives forever...