My Name Is Nobody
From western legend Sergio Leone (The Good, the Bad and the Ugly) comes a rollicking shoot-`em-up! Young, ambitious gunman Nobody (They Call Me Trinity's Terence Hill) sets his eye on his idol, gunslinger Jack Beauregard (Once Upon a Time in the West's Henry Fonda), who's intent on sailing off into retirement. Deciding his hero should go out with guns blazing, Nobody sets him up for a showdown with a pack of the deadliest bad guys in the West, triggering an unforgettable finale that's become an action comedy legend!