My Name is Pauli Murray My Name is Pauli Murray
Overlooked by history, Pauli Murray was a legal trailblazer whose ideas influenced RBG’s fight for gender equality and Thurgood Marshall’s civil rights arguments. This is a portrait of their impact as a non-binary Black luminary: lawyer, activist, poet, and priest who transformed our world.