My Name Is Thomas
When Thomas takes his Harley into the deserts of Spain for a little solitude and contemplation, he meets Lucia, a young woman in trouble. Though her antics are constantly disruptive, it is through her special spirit, ultimately, that he finds the enlightenment he was looking for.