Naissam Jalal Quest of the Invisible - jazzahead!
In her trio, flutist Naïssam Jalal brings together pianist Leonardo Montana and double bassist Claude Tchamitchian. The band's repertoire is at the crossroads of traditional mystical music and modal jazz.