National Anthem
Dylan lives an isolated life in rural New Mexico, working odd jobs to support his family. He accepts a gig at a ranch built by a group of queer rodeo performers, where he becomes entwined in the life of Sky, a talented barrel racer and free spirit. While working together in the breathtaking expanse of the Southwest, they contend with the undeniable forces of nature, family, and love.