Christmas on Honeysuckle Lane
A Hallmark Movies & Mysteries original movie. When Emma (Alicia Witt) returns to Oliver’s Well to celebrate the holidays, she discovers a surprise in her mother’s antique desk which teaches her the true meaning of Christmas.