Nazareth: From The Beginning
This is the story of the band and their rise to fame in a unique format, featuring an all-inclusive collection of rare and unreleased performances, interviews, hit music video compilations and a memorabilia gallery narrated by original Nazareth member guitarist Manny Charlton. All songs performed on the DVD are shown in unedited form (complete songs.)