Negative
After taking s a picture of a woman on the street, amateur photographer Hollis is shocked when she knocks on his apartment door and threatens his life. Demanding that he and the photograph must leave town with her or she will have to kill him, Hollis reluctantly obliges. While on the run, she reveals she’s an ex-MI5 agent that double-crossed a Colombian Cartel. Just as she was about to escape for good, Hollis’ photograph of her surfaced and now the Cartel knows her whereabouts, and his.