Neil Diamond - Greatest Hits Live
Recorded in an intimate concert setting at The Aquarius Theatre in Los Angeles, Neil Diamond sings many of his greatest hits including 'Sweet Caroline', 'September Moon' and 'Forever in Blue Jeans'.