Nerd
Norbert is a happy internet addict. He hasn't left his home for a long time and all he needs to be satisfied in life is brought to him by Marian - a crazy taxi driver over 50 years old, who loves young women and parties. Norbert's family doesn't share his passion. They want him to meet them and they are doing everything so that Norbert leaves his home full of computers. He just won't listen and he keeps fighting to ultimately shut off everyone after an unsuccessful intrigue made by his family. This is when he faces the biggest catastrophe - something that every nerd fears the most. It turns out that he didn't pay his internet bill and his provider switched it off.