Never So Few
Oscar-winner Frank Sinatra ("From Here to Eternity," "The Manchurian Candidate") and Oscar-nominee Steve McQueen ("The Great Escape ," "Papillion") star as members of a badly outnumbered American battalion who overcome great odds to defeat the Japanese in Burma during WWII.