Never Talk To Strangers
The dangerous intersection of sex and violence is the dark heart of NEVER TALK TO STRANGERS, an intense erotic thriller starring Rebecca De Mornay as a psychologist whose repressed passions are unlocked by a mysterious stranger. Antonio Banderas co-stars as the man who romances Dr. Sarah Taylor, first with tenderness, later with jealous rage. And as their sexual games escalate, so do a series of anonymous threats against Sarah. A complex psychological thriller that plumbs the depths of passion.