New York Cop
This action-adventure follows the journey of a Japanese martial artist Toshi, who goes undercover for the NYPD. He is assigned to bring down a gang of gun-runners called The Brotherhood, which services both Colombian drug lords and the Japanese Yakuza. But after Toshi is betrayed by fellow gang members, he knows only one way to get his revenge--by embarking on a violent, bloody killing spree, leaving no live bodies in his wake. New York Cop also features a standout performance from Oscar winner Mira Sorvino.