Next Day Air
When a misguided delivery driver inadvertently delivers a package containing concealed bricks of cocaine to the wrong address, it sets in motion a desperate search and battle for the coke between the furious dealer that sent it, the fearful intended recipients that missed it, and the conniving accidental recipients that plan to flip it. Time is running out and everyone's trying to get their hands on the package that's been sent...Next Day Air!