Next Exit Next Exit
NEXT EXIT follows a research scientist (Karen Gillan) who makes national news proving she can track people into the afterlife – Rose (Katie Parker) sees a way out, and Teddy (Rahul Kohli) sees his chance to finally make it. These two strangers, both harboring dark secrets, race to join the doctor's contentious study and leave this life behind. While Rose is haunted by a ghostly presence that she can't outrun, Teddy is forced to confront his past. As these two misfits humorously quarrel their way across the country, they meet people along the way who force them to reckon with what is really driving them. This stylish supernatural road movie also stars Tongayi Chirisa, Tim Griffin, Diva Zappa, and Nico Evers-Swindell, and marks the feature directorial debut of Mali Elfman.