Night Drive
Russell (AJ Bowen) is a driver in Los Angeles who’s reeling from a series of bad decisions. While his life seems to be caught in a downward spiral, a business proposition from an alluring but enigmatic passenger named Charlotte (Sophie Dalah) proves too good to turn down. A simple ride turns deadly, catapulting Russell into an even darker place, but Charlotte may be the key to a second chance he thought he’d never have...if he can make it through the night. Surprising at every turn and with a wickedly dark sense of humor, directors Meghan Leon’s and Bradford Baruh’s Night Drive is an unforgettably shocking ride-along with a seemingly normal man and the most abnormal of passengers.