Nilkanth Master
Nilkanth Master is based in the pre-independence era in Maharashtra. Vishwanath (Omkar Govardhan) joins a revolutionary group after earning the trust of the leader, Vyenkatesh (Adinath Kothare). But during the first secret operation after his joining, Vyenkatesh gets killed while fighting the British and their mission fails. To know more watch the movie.