No Man's Land
Antarctica, known for extreme conditions, was once thought unsuitable for freeskiing. Matthias Haunholder, Matthias Mayr, and cinematographer Johannes Aitzetmüller proved otherwise. Their unsupported expedition covered 150km of rugged terrain, unveiling breathtaking ski slopes.