No Time for Sergeants
Andy Griffith ("Matlock," "The Andy Griffith Show") and Myron McCormick repeat their roles from Ira Levin's hit Broadway play. It's peacetime in the Army, but laughter abounds as a hayseed private and his harried sergeant stage their own private war. One of the top-grossing films of its release year, which went on to spawn a TV series. Co-starring five-time Emmy Award-winner Don Knotts ("Matlock," "Three's Company").