No Wave Back
No Wave Back tracks the story of Matěj Novák, the first Czech surfer Matěj Novák to ever ride the Big Wave. At least 6 meters high, if they appear in Spain it is truly rare and very unique. Just as unique as the people in the local community who are waiting the whole year around for their chance to ride them.