Nobody's Friend
Julián finds out about his mother's murder while serving a sentence. The news leads him to remember the most important issues in his life: his powerful family, the altered values of the city, the love for his friend Felipe, the reasons that lead to assassinate him and the day he ordered the death of his mother from prison.