Nobody's Home
When Theodora's boyfriend Luca is set to be released from the institution where they are both admitted, she escapes with him and tries to re-traumatize him so he remains under her control. They end up at his childhood home where a knock on the door sends them spiraling into a confusing night of games and manipulation rooted in lies, insecurity, and fear.